SAMSUNG CSC

Poznajcie mnie

Marta Probola

Nazywam się Marta Probola, jestem założycielką Gabinetu neurologopedycznego GaduGadu. Jestem logopedą, neurologopedą o specjalności: Wczesne wspomaganie neurologopedyczne, pedagogiem specjalnym ze specjalizacją: Edukacja i rehabilitacja osób
z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze spektrum autyzmu, terapeutą pedagogicznym, pedagogiem wczesnoszkolnym i przedszkolnym oraz oraz terapeutą miofunkcjonalnym. Nieustannie pogłębiam swoją wiedzę na licznych kursach i szkoleniach. Jestem zwolenniczką multidyscyplinarnego podejścia do diagnozy i terapii. Do każdego pacjenta podchodzę z sercem
i zaangażowaniem. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, miłośniczką żeglarstwa i joggingu.

Wykształcenie

  • Logopedia
  • Neurologopedia, specjalność: Wczesna interwencja neurologopedyczna
  • Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
  • Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu
  • Terapia pedagogiczna
  • Przygotowanie pedagogiczne
  • Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
  • Praca socjalna
  • Polityka socjalna i kierowanie służbami społecznymi

Ukończone kursy i szkolenia

  • Ocena neurologopedyczna noworodka/niemowlęcia – warsztaty praktyczne
    z pacjentami (dr Mira Rządzka)
  • Terapia karmienia. PEDIATRIC FEEDING DISORDERS (MODUŁ I).
    Praca z dzieckiem 0 – 12 m.ż. z trudnościami w ssaniu. Karmienie dziecka urodzonego przedwcześnie, karmienie dziecka z rozszczepem i wiotkością krtani
  • Terapia karmienia. PEDIATRIC FEEDING DISORDERS (MODUŁ II) – strategie diagnostyczno – terapeutyczne. Zaburzenia karmienia i jedzenia dziecka
    12 – 36 m.ż.
  • PEDIATRIC FEEDING DISORDERS (MODUŁ III) Terapia karmienia i jedzenia – indywidualne ścieżki terapeutyczne – wyzwania XXI wieku.
  • ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno – twarzowego (Ewelina Medala-Kwoczek)
  • Terapia Miofunkcjonalna (Aleksandra Rosińska)
  • Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat (Maria Szyfter)
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w Logopedii (dr Martyna Brychcy)
  • Dziecięca apraksja mowy (Ewa Grzelak)
  • Warsztaty wywoływania głosek w ujęciu motorycznym (Ewa Grzelak)
  • AAC wizualne wsparcie rozumienia (Ewa Grzelak)
  • Zaburzenia ssania u noworodków i niemowląt z krótkim wędzidełkiem języka
    (dr Mira Rządzka)
  • Diagnoza, usprawnianie funkcji i leczenie ankyloglosji (dr Mira Rządzka)
  • Znaczenie oddychania w praktyce logopedycznej (dr Mira Rządzka)
  • Znaczenie odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt
    (dr Mira Rządzka)
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka (dr Mira Rządzka)
  • Modele diagnozy i terapii dyslalii obwodowej (prof. Dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska)
  • Neurogenoaspekt w badaniu logopedycznym. Małe dziecko (dr Kamila Czarnik)
  • Niemowlak u logopedy, Miobobo I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem
    (dr Marzena Machoś)
  • Niemowlak u logopedy, Miobobo II. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt
    (dr Marzena Machoś)
  • Niemowlak u logopedy Miobobo III Workshop (dr Marzena Machoś, Magdalena Bednarczyk)
  • Elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki
    (dr Elżbieta Radkowska)
  • Dziecko z uszkodzeniami korowymi (Aleksandra Kaczyńska)
  • Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka (Aleksandra Rosińska)
  • Rotacyzm – metodyka postępowania logopedycznego w terapii rotacyzmu (Aleksandra Rosińska)
  • Diagnoza i terapia rynolalii (Aleksandra Rosińska)
  • Lateralizacja – istota procesu, diagnoza i strategie terapeutyczne
    (Magdalena Kosiń)
  • Napięcie mięśniowe i jego wpływ na funkcjonowanie i mowę dziecka
    (Magdalena Kosiń)
  • Analiza i synteza słuchowa (Magdalena Kosiń)
  • Niemowlak u logopedy (Magdalena Kosiń)
  • CAPD – strategie terapeutyczne w zaburzeniach przetwarzania słuchowego (Magdalena Kosiń)
  • Zaburzenie przetwarzania słuchowego. Strategie postępowania. Terapia APD (Magdalena Kosiń)
  • Integracja sensoryczna – przetwarzanie sensoryczne i jego istota
    (Magdalena Kosiń)
  • Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego (Beata Nedwidek)
  • Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego (Beata Nedwidek)
  • Stawy skroniowo-żuchwowe w pracy terapeuty
    (Dominika Kębłowska-Woszczek)
  • Diagnoza wad zgryzu (lek. stomatolog, ortodonta Robert Białach)
  • Masaż logopedyczny dziecka (Aleksandra Kożdoń)
  • Metody wywoływania głosek (Renata Bronisz)
  • Terapia dziecka z wadą słuchu (Renata Bronisz)
  • Terapia zaburzeń mowy u dziecka z zespołem trzeciego migdała
    (Justyna Pietrzak)
  • Zgryz otwarty – charakterystyka, przyczyny, postępowanie terapeutyczne (Aleksandra Listwoń)
  • Pragnozja – terapia osób z zaburzeniami mowy nabytymi na skutek ogniskowych uszkodzeń prawej półkuli mózgu (Tatiana Lewicka)
  • Oligofazja (terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną (Renata Bronisz)
  • Terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego w wieku szkolnym (Justyna Pietrzak)
  • Dysleksja, dysgrafia, dysortografia – diagnoza i metody terapii dzieci w wieku szkolnym (Agata Matuszewska)
  • Logorytmika (Dobra Kadra)
  • Terapia ręki (Procentrum)
  • Trening Umiejętności Społecznych

2025 © neurologopeda.probola.pl | Design by Bedzinski Photographer